tisdag 2 oktober 2007

JAG BLIR SÅ FÖRBANNAD!!!!

Varje gång jag går in på någons blogg på blogg.se eller på någon sida med reklam så är han där. Han som tror att han är dansare. Martin Lindberg eller vad han heter. Han som glömde att han var brottare och trodde han var dansare bara för att han var med i Lat's dance. Men så bra det gick för dem i Eurovision Dance Contest (vad är det) när de dansade "Paso Doble" eller från mig sett bara gick fram och tillbaka utan all glöd som en Paso Doble ska ha. Tillbaka till reklamen. Han kommer in med ett töntigt skutt han tittar hellöjligt på "klockan" och så pekar han på bingobrickor medans han vickar på höfterna i en äcklig sidenskjorta och sedan försöker han sig på ett konstigt misslyckat utsteg när han ska gå. Hela tiden med värsta fånleendet. SLUTAA!!!!! Jag kommer aldrig, ALDRIG gå in på den fjantiga Bingosidan som har honom där. Jag hatar den reklamen så mycket så jag bläddrar ner jättefort varje gång jag ser den. Precis som när Bonaqua reklamen kommer på TV. När hon skriker så man blir galen. Jag stänger av ljudet fortare än fortast när jag ser att den reklamen kommer. Lika snabbt bläddrar jag ner när reklamen med "dansaren" kommer. Hela hans ansiktruttryck. Nej, det går inte att förklara men usch.

Inga kommentarer: