tisdag 16 oktober 2007

Jag måste klippa mig

Mitt hår har spårat ur. Det var kasst klippt förra gången eftersom min favoritfrisör Lotta på Hår&Skönhet hade barnledigt så fick jag leta mig någon annan stans och såklart hade frisören ingen koll på mitt hår. Det blev helfel. Det finns ingen annan än Lotta som klarar av mitt hår. Hos henne blir det alltid perfekt. Nu är mitt hår så långt igen och eftersom det är så tjockt så går det inte att göra något med det. Bara samma gamla vanliga frisyr. Måste klippas nu! Får ta och slå en signal till Hår&Skönhet och höra om Lotta är tillbaka så hon kan göra mig fin fin igen. Nu ska det sovas. Har varit en fullpackad dag med jobb, handla, lagat mat och diskat. Den blev det en kladdkaka också för Milli var och hälsade på. Trevligt. Så nu kommer man sova gott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch det där med frisörer är verkligen inte lätt alltid... de brukar alltid göra tvärtemot vad man ber om!:-P