lördag 21 juli 2007

Vilken rolig start på dagen

Jag blev nyss väckt av att det bankade i frysen. Det var min sambo. Då var klockan lite efter sex, vilket innebär mitt i natten för mig. Efter en stund så kom han in och sa att jag måste gå upp och frosta av frysen. YEY! Den hade tydigen varit lite öppen så att det hade isat på, utan att grejorna hade blivit förstörda, men det hade blivit is. Mycket is. Så nu har jag, mitt i natten hackat och tagit varmt vatten och haft mig för att slutligen ta ut den överska lådan och lägga allt i den i de andra lådorna, eftersom lådan var problemet. Inte nog med det. Precis när jag fått igen dörren så börjar det ösregna. Nu ska jag sova....

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till vinsten!

http://hd.se/helsingborg/2007/07/21/elin-waegner-gaeckade-maanga/