onsdag 18 juli 2007

De små sakerna...

Det finns hela tiden små saker i livet som får en att må bra och bli varm inombords. Små saker som man inte alltid stannar upp och tittar på och känner efter. Många har för bråttom och missar sakerna som gör skillnad i livet. Bara små, små saker som gör livet speciellt. Tänk efter på några saker som fått dig att njuta av livet idag. Saker som fått dig le. Jag kan komma på många saker.
De små, små benen som stack fram på den nyfödda bebisen i affären. De var så små och det var ett så nytt litet liv. Nu precis när jag satte mig på balkongen, öppnade fönstret och såg stjärnhimlen ovanför mig och kände sommarbrisen blåsa på mig med havsdoft. Bara små vardagliga saker som får en att må så bra inombords. Imorgon ska jag ta vara på alla ögonblick när jag ska på Per Gessle konsert på Sofiero. Ska bli spännande eftersom jag aldrig varit på någon så stor konsert innan. Hoppas på supersommarväder. Kom nu ihåg att njuta av alla speciella ögonblick.

Inga kommentarer: