tisdag 24 juli 2007

Ur shoppingformen

REA överallt. Rea på Asos, mitt favorit accessoarställe. Besök på mitt favoritshopping centrum Nova i Lund idag. Även besök på Center Syd. Allt jag fick med mig hem var ett reahalsband en boll till min bror, en kattskål och två tvättpåsar. Jag handlade för minde än hundra kronor. Vad är det för trams? Jag som till och med har massor av presentkort att handla för. Men icke. Jag hittar ingenting som jag vill ha. Kanske är det mitt inre som omedvetet stoppar mig eftersom jag både ska till Dublin och Stockholm och shoppa. Kanske, kanske. Trist är det i alla fall att inte komma hem med något. Men, men imorgon ska jag i alla fall till IKEA och där vet jag vad jag ska ha så då blir det shopping av. Imorgon börjar även H&M med halva reapriset så kanske man kan göra några fynd. Sen börjar Helsingborgsfestivalen som förhoppningsvis inte regnar bort. Festivalen har strandtema så det hade varit ganska misslyckat. Ganska dum idé att förlita hela festivalen på vädret. Jaja, hoppas på sol och lite bättreshopping lycka imorgon.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, nej, det kommer vara sol resten av festivalen! ;)