torsdag 5 juli 2007

Regnkaos

Vart tog sommaren vägen? Vad hände med solen? Värmen? Solbrännan och shortsen. I och för sig använder jag inte shorts men i alla fall. Jag vill ha sol och värme NU! Inte stora vattenpölar och översvämmning på vägarna så jag knappt höll på att komma hem. Jag vill inte ha regnkläder och paraply. Jag vill ha bikini och flipflops. Jag vill ha en snygg solbränna. Som den jag hade för några veckor sen men som har bleknat bort i samma takt som regnet har ökats på.
Idag trotsade vi i alla fall regnet och åkte både på en väldigt gungig båtresa till Helsingör och vi var dessutom på grillfest (under tak) hos grannen.
Nu hoppas jag bara innerligt på lite sol framåt kvällen imorgon. I alla fall uppehåll så eftersom vi ska på utomhus teater i Falkenberg imorgon. Det ska bli roligt. Hoppas jag slipper sitta under regnjackshuvan och skratta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kommer nyss från Roskilde och ja, var fan blev solen av?

Anonym sa...

Jag kommer nyss från Roskilde och ja, var fan blev solen av?