torsdag 26 juli 2007

Shoppingtorkan lossnade

Ja du, om jag hade shoppingtorka innan så hade jag shoppingblöta igår. Jag shoppade loss för mina presentkort på b la Kicks och Duka. Jag fick tag i världens bästa rengöring. L'orelas nya De-maq som är en rengöringsmjöl som blir en toner på huden. Den var helt underbar. Man känner sig verkligen ren. Jag köpte även en ny ansiktcréme från Garnier. De är mina favoriter efter mitt letande bland allt från dyrast till billigast. Sedan följde heminredningsshopping på IKEA eftersom vi ska göra om lite i hallen. Sen blev det till slut en ny mobil som man kan blogga ifrån. Ja, så kan det gå när man shoppar loss. Kvällen avslutades med ett restaurangbesök på Taj Mahal. Underbart gott.




















Min nya rengöring och min nya mobil

Inga kommentarer: