torsdag 19 juli 2007

Laddad för Gessle

Snart bär det av mot Sofiero för en konsert med Per Gessle. Sommarlåtskungen som även står för min och min sambos låt "Tycker om när du tar på mig". Ska bli speciellt att höra den live. Det ska bli en rolig kväll idag. Det känner jag redan eftersom allt blivit så bra. Frisyren och sminket blev perfekt. Vädret är underbart och min nya tröja och mitt nya halsband var perfekta. Det bäddar för en helt fantastisk sommarkvällskonsert. Nu ska jag packa picnickorgen med massa gott som jag fixat. det enda som inte är perfekt är att HIF spelar ikväll och att jag missar det. Jädrans sätt att lägga en match på samma dag som Gessle. Kunde det inte varit imorgon. Jag får nästan dåligt samvete för att jag inte kan vara på plats och stödja laget i mitt hjärta. Men de ska säkert gå vägen i alla fall och bära vidare ut i Europa. Hoppas de går vidare i UEFA cupen så man kanske kan åka och se lite matcher utomlands. Och så kan Daniel ha roligt åt hur jag säger UEFA ett tag till. Heja HIF! Men ikväll blir det Gessle. HIF i hjärtat, Gessle i öronen.

Inga kommentarer: