lördag 7 juli 2007

Ridlektioner efterlyses

Jag har letat och letat. Mailat och letat lite till. Men inget svar och inget har jag hittat. Jag letar efter någon med häst som kan ge mig ridlektioner. Alltså ingen ridskola utan någon privat, eller ridskolor som ger privatlektioner till ett rimligt pris. Kanske någon som har mer än en häst så vi kan rida tillsammans? Vad som helst, bara jag får rida igen. Jag red en hel del när jag var yngre, men känner mig inte säker nog att bara slänga mig upp ensam i sadeln igen. Därför skulle det vara bra med lektioner eller kanske en ridkompis med häst. Man saknar det nu speciellt när det ärsommar och fint väder. Vilket det tyvärr inte varit på ett tag, men man saknar hästarna och ridningen i alla fall. Inte bara ridningen utan allt pyssel som tillkommer. Är det någon som kan erbjuda detta i Helsingborg eller i närheten (Ängelholm, Landskrona ex.) så är jag väldigt tacksam om ni hör av er. Galopp, galopp!

1 kommentar:

Anonym sa...

När jag kommer hem igen ska jag skriva ett inlägg och fråga om någon vet någon eller liknanade som kan fixa.

Jag kom på en rolig vinkel på ditt inlägg tills jag fann ordet häst. Rida och rida... Privatlektioner. ;)