onsdag 4 juli 2007

Ett eget badhus

Har ni någonsin undrat hur det skulle vara. Att slippa sparka andra på benen i bubbelpoolen, att slippa vänta i kön till bubbelpoolen, att kunna ramsa i babypoolen utan att någon ser, att kunna vara så feg man vill när man ska hoppa från trampolinen och sedan skrika så högt man vill när man väl vågar, att kunna simma framoch tillbaka utan att behöva krocka med andra eller simma ivägen för någon. Har ni någonsin undrat och önskat? Jag vet hur det känns för igår hade jag ett genet badhus, själv. Eller ihop med min bror och kusin men det var som att vara själv. Innan de bytt om var jag ensam i hela badhuset. Helt underbart. Man kunde levt med att alltid ha det så. Fast det var fortfarande lika läskigt att hoppa från 4 meters trampolinen. Speciellt efter ett spinningpass. För det sviktar tillräckligt där uppe utan spaghettiben.
Denna poolen hade jag gärna haft hemma så hade jag alltid sluppit trängas på badhus.

1 kommentar:

Anonym sa...

Man ska ju ha kontakter för sånt!!!!!!!!!!!
Ha det.