tisdag 24 juli 2007

BBC foooood

Idag var jag hos min bror och tittade på BBC food. Det är nog den bästa kanalen någonsin. Jag är en riktig sucker för att laga mat och baka och därför älskar jag matlagningsprogram och matlagningstidningar. Tyvärr har inte vi BBC food hemma men jag överväger starkt att beställa hem den. Problemet är bara att jag skulle vara hungrig alltid eftersom all maten de lagar är så god och ser så god ut så man bli konstant jättesugen på allt. Jag blir sugen nu bara jag tänker på allt gott jag såg idag. Fast jag är inte sugen på något av det de lagade. Jag är sugen på min brors bästa grillade kycklingspett någonsin som han lagade till min födelsedag. Det var på allvar det godaste jag ätit i hela mitt liv. Kycklingen var så mör så den smälte i munnen och marinaden var helt underbar. Jag vill ha femtionio sådana spett. NU!
Till en liten efterrätt efter spetten kan jag ta chokladmoussen som The Tanner Brothers lagade idag. Mina nuvarande favoritkockar på BBC.

Inga kommentarer: