onsdag 4 juli 2007

Grattis USA!


Idag är det USAs nationaldag. Jag önskar att jag var i USA idag. Det hade avrit grymt coolt att fria deras nationaldag på plats. Med en riktig barbeque, fester och fyrverkerier. I ett land som inte skäms för att fira nationaldag. Det hade varit riktigt roligt. Det är alltid roligt att ha en extra orsak att ha jättefest. Speciellt när hela landet festar och är på bra humör. Åh, vad jag vill till USA. Det är något speciellt med USA. Något overkligt som man bara sett på TV. Än så länge. Jag skulle vilja se så mycket i USA. De ställen jag fräst vill till är New York, Hollywood, Las Vegas och Florida. De klassiska "vanliga" resmålen. Men så klart skulle jag även vilja åka rundor på massa ställen och se massor av roliga nya ställen man aldrig sett för. En liten upptäcksfärd i USA. Kanske inte så liten. Men roligt hade det varit. Men jag får fira med min nya grytvante från Lexington med USA flagga mönster. Det är så nära jag kommer USA för tillfället. Och lite folkfest får jag när jag ska på Olympia på fotboll ikväll.

Inga kommentarer: