lördag 7 juli 2007

Vem gav er mitt nummer?

En liten bit från där jag bor ligger en nattklubb. Denna nattklubb har varit Helsingborgs bästa nattklubb i flera år. Då hette den Q. Innan det hette den massor av andra namn. Efter det har den hetat massa namn till. För tillfället heter den Twilight...eller Mink. Jag förstår inte riktigt vilket. I vilket fall som helst så tycker de tydligen att de får skicka reklamsms till mig när de vill. Det tycker inte jag. Hur fick ni tag i mitt nummer? Oavsett om jag får halva priset på entrén hos er så vill jag inte komma till er. Ni som snokar upp mitt mobilnummer och skickar sms till det. Ni är lika jobbiga som Telenor som alltid attackerar en i affären. Jag vill inte handla av folk som stör mig när jag vill vara i fred. Jag vill bestämma själv när jag vill handla och vad jag vill handla. Tacka vet jag Nix så jag i alla fall slipper telefonförsäljare. Hur slipper man smsförsäljare? Jag funderar på att gå upp till vakterna på Twiligth/Mink och börja sälja danslektioner till dem. Undra vad de tycker om det!

Inga kommentarer: