måndag 30 juli 2007

Kankse bär det av mot flytt

Imorgon ska vi på visning av en större lägenhet. Lägenheten vi bor i nu var egentligen bara ämnad för min sambo eftersom han hade skaffat den innan vi blev ihop, men inte hunnit flytta in. Sedan blev vi plötsligt ett par efter många års vänskap och då gick det undan. Men nu ska vi efter två år i kö komma på visning. Vi står 2a i kön och det ska bli spännande att se lägenheten imorgon. Men samtidigt känns det trist att flytta eftersom vi trivs så bra i nuvarande lägenheten. Den är tyst, säkert, bra grannar, bra läge mitt i centrum, fin innergård och allt man kan önska sig men tyvärr lite för liten för oss. SÅ kanske bär det av till något nytt, vi får se imorgon vad vi tycker om det nya stället och gillar vi det så hoppas vi att 1an i kön inte gör det. Nu ska jag läsa nya Jotexkatalogen och se om jag kan köpa något nytt till min nya eller gamla lya.

Inga kommentarer: