onsdag 4 juli 2007

HIF blev överkörda av HIF

Äntligen var de tillbaka. Mitt älskade Helsingborgs IF med viljan och spelet som man saknat så innerligt. Det blev total överkörning av gästerna från Kungliga hufvudstaden. Synd för dem, kul för mig. Det är så underbart när det går vägen på planen. Speciellt efter HIFs svacka. Jag är även mycket nöjd med Christoffer Anderssons återkomst till HIF. Han skötte sig ypperligt bra och var lätt en av HIFs bästa spelare på plan idag. Han är hjärtligt välkommen tillbaka och kommer säkerligen tillföra mycket till truppen. Nu ska jag vältra mig i lyckan av de fyra målen som trillade in och försöka att komma över domarens hemska insats. Tyvärr förstörde han lite av lyckan men så länge HIF vinner så är jag nöjd och glad. Tack alla spelare för att er vilja och ert underbara spel var tillbaka! Helt underbart att se igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag missar en av säsongens matcher och då spelar HIF som bäst.

Jag kanske ska hålla mig väck?