onsdag 18 juli 2007

Lite torka

Just nu har jag lite bloggtorka. Det kan bero på att det äntligen är sommarväder igen så att man inte gärna vill vara inomhus och sitta vid datorn. Man vill vara ute och bygga på solbrännan. Vilket jag lyckats mycket bra med idag. Men nu så har jag dargit mig inomhus en liten stund och då åkte datorn fram så man hänger med i vad som händer i världen. Det är konstigt att man känner sig så konstig när man inte har varit inne och kört sin vanliga internetrunda. Har alla sådana speciella rundor man tar på nätet. Skulle vara roligt att veta. Jag är lite extrem när det gäller nyhetssidor. Jag måste alltid kolla dem i ordning. Aftonbladet, Helsingborg Dagblad, Expessen. Sedan följer de bloggar jag läser varje dag och sen kollar jag hur många besökare jag haft på min blogg på Bloggportalen. Sedan följer lite slösurfning. Vad har ni för runda om ni har någon? Det hade varit roligt att höra så kanske man hittar en ny favorit själv också.

Inga kommentarer: