måndag 9 juli 2007

Poolönskan

Om ca 2 veckor fyller jag år. Min önskepresent (som jag inte kommer få men som man alltid har) är en pool. En sådan där mysig stor bubbelpool som man kan ha utomhus och sitta och bubbla i på vintern. Eller på sommarkvällarna. Min önskan blev ännu större idag när jag var på K-rauta där de säljer sådana pooler. Tyvärr kommer nog ingen att ge mig en present för ca 90.000 riksdaler. Då måste jag ha varit väldigt snäll. En lite mer realistisk önskan är en duschkabin. Det skulle vara så skönt att duscha utan att hela badrummet blir en vattenpöl. Fast just i dag önskar jag bara att det fina vädret håller i dig. Det är så otroligt skönt att solen äntligen skiner igen. Även om det inte är så varmt så gör ljuset så mycket. Fast hade det varit lite kallare så kunde man haft på sig en fin kofta. Som denna som Elin nyss köpt. Men först får det vara varmt så man kan bli brun och fin.
Denna vill jag krypa ner i.

Inga kommentarer: