söndag 30 mars 2008

Vårstädning

Idag fick vi lite vårkänslor av det fina vädret och den varma vinden så vi begav oss till IKEA och köpte ett skåp att ha i köket. Så vi får plats med massor av saker som inte får plats i köksskåpen. Som våffeljärn och stora grytor och massa annat småtjafs. Det blev hur bra som helst och vi fick en ny stor avlastningsyta där vi kunde ställa micro och brödrost och kaffebryggare. Så fick jag massa plats på diskbänken när jag ska baka och laga mat. Jag är hur nöjd som helst. Känns som en nytt kök och jag är jättesugen på att laga mat nu. Så nu ska jag bege mig till affären och handla lite. Jag ska bara handla saker på T kom jag på innan när jag skrev listan. Tvål, Toapapper, Tandkräm, Tvättmedel. Spännande. Nu ska jag fortsätta sätta in saker i mitt nya skåp. Kanske det kommer upp en liten bild senare på vår nya fina familjemedlem från IKEA.

Inga kommentarer: