fredag 7 mars 2008

Morgan Pålsson

Kom nyss hem från bion. Har spanat in Morgan Pålsson och allvarligt så hade jag hellre tittat på min sambos kompis Morgan för han är mycket roligare. Den var väl ok men jag tror att jag hade för höga förväntningar på den. Hipp Hipp förväntningar. Men det vara bara att glömma. Jah störde mig också på att han var ovanligt korkad. Så korkad så man liksom bara vill ta honom i axlarna och ruska honom tills han förstår. Men det hände någon konstigt på bion. Filmen stängdes av och en SFtjej som var våran "biovärd" kom in och ursäktade avbrottet och bad XX med sällskap följa med ut. Man trodde så klart att något allvarligt hänt men efter ca 4-5 minuter kom de in igen. Så nu undrar jag. Vad var det som var så viktigt att man var tvungen att bryta filmen men kunde återkomma in efter ett par minuter som om inget hänt? Detta kommer att hålla mig sömnlös....

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för recensionen. Då blir det att ladda ner istället för att se den på bio.