tisdag 4 mars 2008

Jag har blivit utesluten.

Idag blev massa bloggare inbjudna på bloggmingel på Veckerevyn. Jag läste det hos en massa modebloggare. jag bloggar om mode ganska ofta men anser också att livet har andra innehåll än att fota allt jag köpt varje gång eller fota mig själv varje dag uppdressad till tänderna. Jag är nummer 123 på listan av Sveriges modebloggare på Bloggportalen. Givetvis trodde jag då att det var de från 1-100 som var inbjudna. Men nej. Det var de som även var låååångt efter mig i besöksantal men som bara hade modeinlägg. Varför ha bloggmingel om det bara är mode? Kan det inte heta modebloggmingel då? Eller är jag inte inbjuden för att jag skrev detta. Trodde att man hade en blogg för att vädra sina åsikter. Men jag trodde ju också att den del av ens personlighet hade med mode att göra. Inne att vara smart? Framgångsik? SÅ fel jag hade...

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag tror att många blivit bjudna bara genom att prenumerera på deras nyhetsbrev samt att en del nog frågat om de får komma.
Så prova att maila och fråga.
kram babe...och det är inte bra att ha skadat foten och därmed inte kunna motionera men ändå äta godis..

Anonym sa...

fast egentligen är jag ju inte så jättevälbesökt men det finns dom som har mer välbesökta bloggar än mig som också blivit uteslutna..
Jag tror ine att hon som har Modemecka ens har blivit bjuden och det är ju skitkonstigt.

En dag ska jag nog sätta ihop ett eget mingel där bloggare utanför stockholm, över 18 år och som inte alltid bjuds på allt annat ska bjudas.

japp I know the deal..tur för mig dock att sådant här har med mitt företag att göra..

Massa kram!

Anonym sa...

Många har säkerligen bjudit in sig själv - eller har de bara tagit modebloggar som tonårsbrudar med "Dagens outfit".

Anonym sa...

Tjoho Juliana, de bloggare som blir inbjudna är de vi har haft kontakt med tidigare och de bloggar som vi på redaktionen håller koll på. Om du tycker att du ska ha en plats på modembloggsinglet är du välkommen att mejla mig på elin.aram@veckorevyn.com! Vänliga hälsningar Elin