torsdag 27 mars 2008

Vår nya superhjälte


I påskpresent fick jag en RoboMop av min sambo. Den är en ganska rolig manick faktiskt. Man sätter igång den så rullar den runt lite och tar med sig en massa damm och i vårt fall katthår. Hur bra som helst. Speciellt nu när vinterpälsen ska ramla av. Igår fick den åka några varv i sovrummet. Främst under sängen. Hur skönt var inte det att slippa ligga med dammsugaren in under sängstommen. Sen byter man bara det lilla filtret som sitter på, där allt dammet fastnar. Sen är den good to go igen. Det roligaste med den är dock mitt trams. Så fort jag ser lite damm så blir jag 4 år igen och säger med värsta inlevelsen: "Oh, no! There's dust in the corner. This is a job for ROBOMOP" eller "We must call ROBOMOP" Moget värre. Men man har inte roligare än man gör dig.

Inga kommentarer: