söndag 16 mars 2008

Jag är rastlös


För en stund sedan så fick jag ett ryck och sorterade och ordnade med alla lakan och handdukar som vi har i vårt kistbord. Sen bytte jag gardiner. Sen rev jag ut allt ur köksskåpen och lådorna och sorterade och slängde lite och ställde in allt fint istället för i en enda röra. Normalt att få sådana ryck mitt i natten. Nu är jag sugen på arr fixa badrummet för vi köpte ny badrumsmatta och handdukar idag men det är typ en sandstrand av kattsand där inne så jag får vänta till imorgon när jag kan dammsuga. Fast våra grannar har ju fest till klockan 3 på torsdagsnätter så de kanske inte bryr sig om lite dammsugande. Men de ska bli skonade för jag är kanske lite trött. Lite.

Tyvärr är inte mitt badrum så fint som det på bilden som kommer från Badrumsportalen

Inga kommentarer: