måndag 17 mars 2008

Haka på Lindex

Jag handlade nyss från Lindex shop online för första gången. Mina jeans gick sönder för en stund sedan och jag fruktade för det eftersom det är mina favoriter men som slutats sälja i butik. Då gick jag in på lindex.se och vad finner jag där? Jodå ett par nya jeans. Gratis frakt till närmsta Lindex butik och bara 19:- i expeditionsavgift. Sen hade jag dessutom massa rabatter så det blev hur bra som helst. Och skulle de inte passa så kan jag bara lämna dem i butiken igen. Inga returer med post eller jobbiga saker. Helt perfekt. Så alla andra affärer. Det är bara att haka på!

2 kommentarer:

Anonym sa...

haha ja det är där alla jeans, byxor o strumpbyxor slit ut, faller samman och blir noppriga för mig med.

Mmmm lindex har ett jäkla smart koncept.
haft en bra dag babe?
kram!!!

Anonym sa...

Svar: Ja, den har jag redan provat. Super snygg den med. =) *kram kram*