söndag 16 mars 2008

Söndag

Idag är det söndag. Jag brukar inte gilla söndagar för då är helgen slut. Men idag känns allt bra. Det är sol ute. Vi ska på kalas om en halvtimme. Jag har en ny fin klänning på mig som var jättesnygg och kostade 29,50 iställer för 298:-. Nästa vecka är påskvecka. Veckan innan jag har semester en vecka. Min syster kommer hem på onsdag. Kalas på fredag kalas på nästa söndag eller måndag. Påskafton med massor av god mat. Vi ska äta tacos ikväll. Jag ska ha på mig jättehöga snygga skor. Jag har precis målat naglarna i mitt fina nya nagellack. Enda tråkiga är väl att Herr. Svensson ska åka till Stockholm på torsdag och vara borta några dagar. Men sen är det så roligt när man ses igen så det ska ändå bli kul. En underbar söndag helt enkelt. Nu bär det av mot kalaset. Hoppas ni också har en underbar söndag!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lite Milli över det inlägget. Kan man få se några bilder pådin outfit.

Anonym sa...

Kan tänka mig att du som skriver en sån kommentar antagligen bor hemma fortfarande och inte har någon flickvän - no life. Å andra sidan kan det också vara så att Juliana själv kommenterar sina inlägg. Milli är en härlig tjej det vet ni väl för ni KÄNNER ju henne?! Om inte så använd inte hennes namn för att ni inte vågar skriva ert eget, loosers. /Emma

juliana.persson sa...

Skulle jag kommentera mina egna inlägg? Hur kom detta att handla om Milli? Vad har hon med min blogg att göra? Ingenting förutom att hon är min bästa kompis..Dessutom skulle jag aldrig skriva några anonyma inlägg eftersom jag står för mina åsikter.