fredag 14 mars 2008

Avocadodilemma


Jag skulle nyss köpa en avocado till tacosen ikväll och begav mig till affären. Det är som alltid svårt att hitta en lagom mogen avocado då de antingen är stenhårda eller ruttna. Jag gick i alla fall fram till disken. Kände och vände på alla och hittade inget. Då kommer det en kille till som ska handla avokado så jag orkade inte klämma mer. Jag tog en och sen tänkte jag byta ut den när han var klar. Men saken är den: HAN BLEV ALDRIG KLAR! Jag fick gå och snurra på brödavdelningen brevid i flera minuter. Men tillslut fick jag i alla fall byta ut min avocado till en lagom mogen. Men såg ni någon irra runt vid brödet så var det jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Varför var du tvungen att gå när han kom? Du får också klämma så mycket du vill!

Anonym sa...

haha gumman då =)
jag har väldiga problem med paprikor för tillfället - finns fan aldrig några bra på ica längre.

kramar!