fredag 14 mars 2008

Lite stolt blir man allt.

Jag googlade mitt namn (sluta låtsas att inte ni också gör det) och fann detta. En bit ner i kommentarerna har Christina skrivit en länk till mitt inlägg om att dricka med måtta. Jag har inte en aning om vem Christina är. En för mig okänd person har alltså hittat till blogg, tagit till sig ett av mina inlägg och länkat till det. Det är roligt att se lite sådant. Man undrar ju vilka ni lite över hundra om dagen som läser mig blogg är. Man blir nyfiken. Kanske finns jag i någons favoriter så som jag har andra bloggare bland mina favoriter. Kända och okända. Det är kul det här med bloggar. Tack Christina. You made my day! Och det är dessutom officiellt FREDAG!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha! Och nu är jag här igen ;)

Ditt inlägg var bra. Därför länkade jag. Och jag vill minnas att jag hittade dig via ngn artikel DU hade länkat till?