torsdag 20 mars 2008

Vad gör jag uppe så tidigt?

Ja, det måste ni väl undra? Hur ofta skriver jag inlägg innan klockan 13.00. Inte så ofta. Och då har jag oftast inte gått och lagt mig. Idag är jag pigg som en mört. Hur jag nu kan vara det. Anledningen till att jag är vaken är att Daniel åkte till Stockholm nyss så jag skulle vinka lite och sedan glömde han sin mobil så han kom igen. Så då fick jag vinka lite till. Men nu är han på väg. Mot hufvudstaden. Så nu ska jag ha fest i fyra dagar. Dansa på bordet och titta enbart på tjejfilmer och tjejprogram. Och vara mörkrädd. Men jag har ju lilla Felix som försvarar mig. Fast det är inte riktigt lika bra. Så lite tomt blir det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Va bra att du är uppe och städar så här tidigt då =) Själv sitter jag på X2000 och håller i mig. Det här tivolitåget har gått isönder så "komforten" är helt väck, gungar och studsar, hela tiden. BLIR FÖRBANNAD! Puss