torsdag 6 mars 2008

En erfarenhet rikare..

Som sagt min samboende har köpt spelet Army of Two som släpptes idag. Enligt mig ännu ett spel som typ är som CS. Man springer runt och man skjuter och sen dör man eller så dör någon annan. Jättekul enligt dem. Dötrist enligt mig. Nu var det så att det var Army of TWO detta. Man måste alltså spela två. Daniels kompis hade inte anlänt och han ville spela. Efter mycket tjat så övertalade han mig att prova. Booooooooring. Alltså, jag har spelat CS en gång. (Jag fick ett headshot och slutade på topp) Men nu är det än en gång bevisat att detta är inte min grej. Man ser inget för man måste styra gubben med en spak och sedan styra siktet (elltså var han tittar) med en annan. Jag tycker det mest logiska skulle vara att han tittar på det hållet näsan pekar, men tydligen inte. Kanske är det trist för att det är alldeles för svårt. Men det erkänner jag inte! Jag håller mig till lite enklare spel som slå på pingvinen och Sonic på nätet.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Våld, våld och våld. Vet ni inte att det föder våld..?! Du slutade på botten, hur hemskt är det inte att skjuta någon i huvudet? USCH! Hoppas världen är god när jag vaknar imorgon...

juliana.persson sa...

På låtsas? Jag är vuxen. tror inte att jag kommer skjuta någon för det. Verkligen inte...Har lite mer distans till verkliga livet än så.