söndag 1 februari 2009

Hallo H&M

Så snygga skor H&Ms webshop fått in. Där är ungefär 83 par jag vill ha. Men jag vill inte beställa dem på nätet för jag brukar alltid vara mitt emellan deras storlek 39 och 40 så 39 är för litet och 40 är för stort. Så jag vill gärna prova dem innan för jag orkar inte skicka tillbaks och ha mig. Men dessa hoppas jag kommer i butik så jag kan köpa dem. Frågan är bara vilka, eller alla?
















































































































Det var en liten del av det jag ville ha. Sen finns de i andra färger och sen är där massa somriga tygskor och....suck..

2 kommentarer:

Vonkan sa...

Åh, så fina skor! Jag gilla mest, bäst dem bruna på 2:a bilden.. =)

Anonym sa...

mogi säljer ett par kornblå mockapumps med nitar, helt oanvända i storlek 39, tror du skulle gilla dem

http://mogiblopp.blogg.se/?tmp=03164158