lördag 28 februari 2009

P.S. I Love You


P.S. You will cry your eyes out. Jag har nyss sett den färdigt och jag har gråtit sen fem minuter in i filmen. Okej, att jag är bölig me detta är ju helt sjukt vilken film. Sorg och kärlek och lycka och lite härlig irländs dialekt på det. Nu blir det att bada i kallvatten och ögoncreme så man inte vaknar som en pösmunk runt ögonen. Men filmen var sjukt bra. Grand som man hade sagt på Irland!

Men alltså när irländska snygga män säger luv (love). Haalllååå ja!!

Men nu ska jag gå och lägga mig brevid min man som inte är irländsk och inte säger luv. Men en skånepåg som säger kaaarlaek funkar också ypperligt. Så ska jag krama honom lite extra för man vet aldrig hur mycket tid man har.

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller med dig. Grät också genom HELA filmen! + att Gerard Butler är ap-snygg ;D