tisdag 10 februari 2009

Sov gott


Jag ska inte sova nu men jag måste berätta om mitt Sleep balm som jag fick hem igår. Jag berätta förra veckan att jag köpt det och det provades igår. Jag la mig. Funderade över hur jag skulle somna för jag var inte alls trött. Tänkte spela lita Bubble Bobble på mobilen, det brukar hjälpa när man ska sova. Jag smode på lite sådant där balm på handlederna och halsen och började spela. Efter typ 4-5 minuter var jag helt dåsig och kroppen blev helt slö precis som om jag druckit sprit. Det kändes som om hela kroppen hade varvat ner och gick långsamt. Så nog fungerar det avslappnande alltid. Jag är ganska chockad av effekten faktiskt, speciellt då jag väntat mig att ingenting alls skulle hända.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vet inte hur jag hamnade på din blogg, men här är jag och fin var den.
Jag har en väninna som sover dåligt och kanske skulle kunna prova detta. Var köper man dom?

juliana.persson sa...

Du kan köpa den bland annat hos www.softskin.se

juliana.persson sa...

Tack förresten :)