onsdag 25 februari 2009

Jag blir så FÖRBANNAD!!!

Nu sitter jag och spanar på Efterlyst. De ska ta upp fallet om de tre män som rånade en åttaåring på hans mobiltelefon. Vad har han för moral när man ger sig på ett barn? Visst, man har ingen moral alls om man rånar folk men när man ger så på barn! Jag blir så förbannad så jag nästan bli galen. Det kryper i hela mig och jag förstår inte hur tre vuxna män kan ge sig på en liten kille för en mobiltelefon. FY F*N VILKA FEGA SMÅ SKITAR NI ÄR!! Jag hoppas så innerligt att någon känner igen er så ni får ta ert straff.

1 kommentar:

Myownhome sa...

Hej, vill du också få upp till 1 miljon nya besökare på din blogg? Bli då medlem här: http://www.viraltrafik.se/?myownhome . Det funkar för mig, nya besökare kommer in sakta men säkert :) Det är helt gratis! Använd gärna min länk så får jag också fler besökare! :)