måndag 23 februari 2009

FINA klänningar

Nu har jag spanat in några kändisar som börjar anlända. Natalie Portman var väldigt fin men ganska så enkel i ceriserosa. Men det passade henne bra. Less is more i detta fallet.

Anne Hathaway så jag nyss lite snabbt. Hon verkade ha något beige/blekrosa/tråkigt aktigt. Fint men alldeles för trist tycker jag. Speciellt eftersom hälften av alla som kommit än så länge haft samma färg. (Nu såg jag hela och hon är ett fiskfjäll på riktigt. Där blev jag besviken för hon brukar lyckas så bra)

Miley Cyrus var lite väl mycket faktiskt. Lite mycket sjöjungfru/fiskfjäll över det hela.

Alla tjatar om Freida Pintos blå klänning. Färgen var fin och klädde henne jättebra men klänningen gillade jag inte. Fast den var i och för sig lite mer fantasifylld än bara baraxlad med lite volangkjol eller släp.

Heidi Klum har rött i år igen. Inte lika lyckat som förra året dock.

Maria Tomei dök upp i ännu en beige/rosa men denna var ändå en väldigt vacker klänning. Men det är ju så trist!

Nu dök Kate Winslet upp. Hon var fin, fin och det var spännande med grått och draperingen på hennes klänning. Så vacker hon är!

Beyonce kom nyss en en snygg svart och guldig klänning. Så kul att det börjar dyka upp lite mer fantasifulla kreationer instället för bara söta.

Nu springer Pitt och Jolie in på mattan. Fin klänning i mörkblått. Tråkig den också och jag gillar inte tatueringar ihop med gala kläder. Vad mycket tråkiga klänningar det är iår. Fina men trista.


Maria Tomei som är fin men tyvärr i de uttjatade delen av färgskalan.
Freidas omtalade klänning
Beyonce. Lite väl mycket sjöjungfrumodell kanske. Men rolig.


Update följer men än så länge leder Kate Winslet och Maria Tomei...


Nu var visst röda mattan sändningen över och ingen Penelope Cruz eller J.Lo har mina ögon skådat. De som brukar vara så fina! Men de dyker väl upp på bilderna imorgon.

Inga kommentarer: