lördag 21 februari 2009

Min nya favoritfilm


Min nya favoritfilm är lätt Björn Gustafssons film. Inte för den helskumma dvdmenyn som man inte fattar något av eller för att han är väldigt väldigt rolig utan för att när han är street magician så har han en HIF kortlek. Så sjukt bra att han hade en HIF kortlek i melodifestivalen. Sjukt bra. Min nya idol!

Tyvärr gick det inte så bra för HIF idag. Inte resultatmässigt i alla fall. Spelet vet jag inte riktigt eftersom jag inte såg matchen men det verkar ha varit ganska bra förutom de minuterna de släppte in tre snabba mål. Men som både Eric Wahlstedt och Pär Hansson säger i intervju så är det kanske just för att det är en träningsmatch som man släppte så mycket. Synd för det hade varit bra för psyket att vinna. Men, men de får spara det till Allsvenskan.

Inga kommentarer: