lördag 7 februari 2009

Challenge

Jag blev utmanad av Mr. Magnus att berätta 7 sanningar om mig själv. Som vanligt utmanar jag inte någon vidare men jag tyckte det var lite kul med lite avslöjande såhär på fredagsnatten.

1. Jag hatar saliv. Det är det äckligaste jag vet och jag äcklas av att ha det i min mun. Helst av allt skulle jag vilja gå runt med en tandläkarsug i munnen alltid för att slippa saliv.

2. Jag åt äggskal när jag var liten. Det blir man stark av. Det är sant.

3. Jag är en filmgråtare. Jag gråter åt alla filmer, minsta lilla sorgligt eller vackert det är. Lite jobbigt när man är på bio och sånt.

4. Jag är väldigt bra på att baka och laga mat och innerst inne drömmer jag om att ha ett fint litet café eller konditori.

5. Jag har en pytteliten lilltånagel. Min lilltå är så liten så att nagel växer liksom bara rakt upp i luften och där klipper jag av den så min lilltånageln är som ett streck.

6. Jag älskar Ullared

7. Jag har aldrig stulit något. Inte ens pallat äpplen eller tagit godis i lösgodishyllan i affären. Skulle aldrig falla mig in at göra något sådant.


Det var väl det hela det. Hoppas ni fick reda på något nytt och smaskigt om mig.

Inga kommentarer: