fredag 20 februari 2009

Fynd

Aj, mina fötter. Men fyndat har jag gjort. Världens finaste kjolsak som ska vara klänning och som jag ät totalkär i. Jag var i affären tre gånger och tittade på den och tredje gången följde den med efter en tur i provrummet. Sista plagget och på rea. Det var ment to be. Sen fyndade jag 6 stickade plagg på Zara för mindre slantar än vad en halv av dem hade kostat innan. Det var rea bigtime det du. Sen gick påsen sönder för jag handlat för mycket. Det blir nog lite foton sen när jag vilat fötterna en stund.

Några muggar med körsbärsblommor hittade jag inte trots besök både i SIA butiken och Åhléns city. Synd. Men jag gjorde många andra fynd.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så du är också lite småkär i körsbärsblommor.. de är jag också! :) Jag har t.om Respons Shampo med körsbärsblommor, de luktar underbart tycker jag & håret bli glansigt! :)

juliana.persson sa...

Det shampot har jag också :)