tisdag 17 februari 2009

Juliana gone Bree


Ja, då har denna dagen snart nått sitt slut. Min dag har bestått av att göra biskvier, laga mat, tvätta, handla, storstäda hela lägenheten. AND I LOVED IT! Jag blev alldeles nyss klar. Jag fick ett jättestädryck och då är det bästa som finns att städa. Jag är helt svettig så det blev ett träningspass också till på köpet. Härligt. Jag hade planerat att storstäda riktigt ordentligt denna lediga veckan så är det så lätt att städa sen. Men nu är jag klar och det är bara tisdag. Vad ska jag nu göra resten av veckan? Jag har ju inga roliga hemmafrugrannar som jag kan dricka margaritas på verandan med, eller spela poker med. Synd. Det hade varit kul att ha sådana grannar. Jag har haft det hela mitt liv ute i Rydebäck. Världens bästa grannar. Men det blir väl lite mer intimt med grannarna i hus. I lägehet hör man dem bara stampa och spela musik. Men det gör inget. Jag gillar att höra mina grannar. Så det blir lite livat. Så länge man inte ska sova förstås. Nej, nu får jag företa mig någon ny syssla. Jag är rastlös.

Inga kommentarer: