fredag 24 augusti 2007

På tal om shoppingförbud

Eftersom jag inte får shoppa nu så får jag berätta om mitt senaste favoritinköp. Jag har länge letat efter en ansiksspray en så kallad brumisateur som det heter på fint språk. Ni vet en sådan som fräschar upp är en toner och fuktgörare i ett i sprayform. Jag har alltid använt en från Lumene men nu har den slutat att tillverkas så jag gav mig ut på jakt efter en ny och hittade det jag sökte. Jag ville ha en i sprayflaska och inte i pumpflaska eftersom jag inte tycker det blir en så bra mist av det. Så jag spanade in mig på Evians. Mineralvattnet Evian. De hade tydligen en som skulle vara bra men var köper man den? I USA? Nej, jag kunde förlita mig på gamla trogna Tradera och
klickade hem den för 21 spänn och det är det bästa jag köpt någonsin (säger inte jag alltid så). Den är hur bra som helst i alla fall. Frisk och skön och går in snabbt i huden. Får ni chansen att köpa en. Tveka inte! Den är superbra i alla lägen. Ett tips är att lägga den i kylen så svalkar den ännu skönare.

Inga kommentarer: