tisdag 28 augusti 2007

Juliana taste so sweet

Niiice, jag e med i Dannys låt. Lyssnade på den lite noga för en gång skull och då hörde jag det "JULIANA TASTE SO SWEET". Gött jag e famous! Var tvungen att gå in och kolla texten på nätet och där står det. Har aldrig hört någon annan sjunga om mitt namn så jag trodde knappt på det. Men det är sant. Lyssna själva så dyket det upp vid en sådär 1.18 ungefär. När Danny var med i idol så tyckte jag han var måttligt smörig och lite fjantig men som jag fick mig när jag såg honom live på Rix FM festivalen i Helsingborg. Han var riktigt grym. Hans nummer snodde lätt hela showen och nu när han tom använder mitt namn så har jag smält lite extra. Undra hur låtskrivaren (vem det nu är) kom på just Juliana. Mitt namn står ju till och med i video. DÅLLIGT som jag hade sagt annars. Och ja jag vet att det stavas med i L men jag skulle bara demonstrera. Nu ska jag lyssna lite mer.

Inga kommentarer: