onsdag 8 augusti 2007

Ny lägenhet innebär shoppingsug

Idag tittade vi på en ny lägenhet och vi slog till så den 1/10 bär det av till nya rum. Men det har uppkommit ett problem. Ny lägenhet startade plötsligt ett beroende av annat nytt också. Nya möbler, nya gardiner, nytt golb, ny färg, nytt allt. Redan idag har vi sett ut en ny sängstomme och en fondtapet som var så snygg så jag höll på att trilla. Jag kommer få sovrummet jag drömt om. Precis som jag.. eeehh... vi vill ha det. Åh, vad jag längtar. Det kommer bli så roligt, och dyrt. men vi kommer sälja mycket av våra nuvarande möbler så det jämnar ut sig lite. Sen har vi snälla familjer som bidrar med både saker och med hjälp. Speciellt min duktiga bror som är vår egen lilla fixare när det gäller allt. Nu ska jag skärmshoppa vidare. Internets motsvarighet till fönstershopping.

Inga kommentarer: