fredag 10 augusti 2007

Än lever jag

Om nu någon tvivlade på det eftersom min blogg varit nästintill död ett par dagar. Min systers vänner är på besök från Irland så jag har fullt upp med en av hennes vänninors lilla bebis. Underbara lilla gosiga dreglaren Peter. Sen åker jag själv till Irland i övermorgon så därför är det mycket med det och sen såklart flytten. Jag gör inget annat är planerar och städar källaren och fantiserar om hur fint det kommer bli. Och sen försöker jag ta vara så sommaren som äntligen är här så jag är utomhus och leker och tar varje kväll ett underbart kvällsdopp. Så där har ni det. lösningen på mitt försvinnande. Men ikväll var jag hemma lite tidigare och då blir det tid för lite bloggning. Jag är på så bra humör idag också. Jag har haft roligt med min familj idag, jag har hittat ett jättehäftigt golv till köket i nya lägenheten. Klickgolv med klinkermotiv. Riktigt häftigt. Och kan man vara annat än glad när man sniffat på en nybadad liten bebisgosis. Underbart. Nu ska jag leta efter ett överkastpå internet och sen ska jag se på film.

Inga kommentarer: