måndag 16 april 2007

Vilken underbar dag

Allt har gått vägen idag. Jag fick min lokal, jag har ordnat planeringen för alla avslutningefester relativt lätt, HIF vann med massa mål, tyvärr var de inte så superduper bra som jag önskat men det gav tre poäng. Vädret har varit underbart idag, balkongen är alldeles varm fortfarande. Jag är så lycklig. Jag tror det är solen som gör det. Jag blir alltid lycklig av sol och värme. Tyvärr ska det ju inte hålla i sig.
Det enda som inte gått rätt idag är att jag var inne på svenska spel och klickade i att spela 3-1 till HIF på oddset. Men jag tyckte oddset var så kasst så jag gjorde inte det. Synd för mig nu. Jaja, det viktigaste är att mitt älskade HIF fick sin vinst.
Nu ska jag äta en avokado, dricka te och mysa. Jag tittar på Efter Bröllopet nu med Rolf Lassgård och Mads Mikkelsen. Riktigt bra film faktsikt. Fast tyvärr är jag en liten energiekorre så jag måste sitta o surfa och skriva blogg på samma gång.
Åhhh, vilken bra dag det har varit idag!

Inga kommentarer: