tisdag 10 april 2007

Fotboll är äkta kärlek

Det finns inget som kan väcka så starka känslor som fotboll. Slitas mellan ilska, lycka förtvivlan och lycka igen är helt underbart. Helsingborgs IF är och förblir laget som tar störst plats i mitt hjärta och som kan få mig att visa sidor jag inte visste jag hade. Inte trodde jag att man kunde längta efter en allsvensk premiär så som jag längtade i år. Tyvärr blev premiären inte så lyckad som man önskade men att få se HIF spela så som de gjorde i första halvlek var en fröjd för ögat och hjärtat. Det är verkligen som reklamen säger. Fotboll är inte på liv och död. Det är viktigare än så! Nej, nu ska jag se Manchester United - Roma.

1 kommentar:

Anonym sa...

haha jag ska vinka som en tok på dig från tåget!

här har det tjoats en hel del under Man u - Roma..min sambo avgudar the red devils.

kram på dig!