måndag 16 april 2007

Äntligen löser det sig


Vad skönt det är när något man oroat sig för i flera månader äntligen löser sig. Jag har letat efter en lokal att ha uppvisning med dansskolan i sedan i februari. Jag har skickat otaliga mail till uthyraren i Helsingborg men i Helsingborg är man väldigt långsamma och väldigt såliga på att hyra ut så jag förflyttade mig nu, som en sista chans till Höganäs. I Höganär är man snäll och villig att hyra ut till lilla mig så nu ska jag ha uppvisning i Tivolihuset i Höganäs. Fina gamla Tivolihuset. Underbart! Nu kan jag totalt slappna av och njuta av HIFs allsvenska hemmapremiär ikväll. Solen lyser, allt är fixat och fotboll ikväll. Kan det bli bättre?

1 kommentar:

Anonym sa...

åhh vad härligt! Glad för din skull älskade sötbloggaerska =)
TAck för dina alltid snälla kommentarer - tycker om dom och dig.
kram!