onsdag 4 april 2007

Jättesängmedmassatäckenochkuddarochfinafiltarimångafärger

Jag önskar mig det, en Jättesängmedmassatäckenochkuddarochfinafiltarimångafärger som jag kan gosa ner mig i varje kväll när jag ska sova. jag gillar aldrig att sova på kvällen, bara på morgonen så hade jag haft en fin säng som var jättemysig så hade jag kanske varit lite villigare att gå och lägga mig. Denna fina sängen kommer från Lexington som är mitt favorit säng och sänglinne märke. Undrar bara hur många gånger jag skulle orka lägga på och av alla kuddarna innan jag tröttnade. Men kanske blir det lättare när man vet att det blir så fint när man är klar. Jag ska intela mig och min sambo det när jag ska köpa allt detta någon gång i framtiden när vi har ett fint hus som jag ska inreda.

2 kommentarer:

Anonym sa...

mmm en jättesäng med massa mys o fluff o tyg och studs vill jag med ha...mmm!

Hoppas du går en trevlig skärtorsdag till mötes söt!
kram

Anonym sa...

Skulledettainläggvararoligteller...