söndag 22 april 2007

Avundsjuk, jag är så avundsjuk


New York, mina drömmars stad. Jag vill va där, jag vill gå där, jag vill shoppa där jag vill VA där NU! New York är mitt drömresmål av alla drömresmål och just nu är mina svärföräldrar där. De ringde igår och när de sa sdressen till deras hotell lät det som en film eller en scen ur Sex and The City. Jag blev avis då. Mycket avis.
Idag ringde de igen. Hej! Här är 30 grader varmt i New York och vi har just åkt hästdroska i Central Park. ÅÅÅÅÅÅÅ! Jag blev så avundsjuk så jag ville gråta. Jag vill också åka häst och vagn i Central Park, kolla in Time Square, spana upp längst med Chrysler Building och hoppa förbi Trump tower i högklackade Manolo Blahniks. Åh! Jag vill, jag vill, jag VILL!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Va fan dissar du HJO...

Anonym sa...

usch...snåla svärföräldrar som inte tog dig med sig sm handbagage!
haha.

*kramar om den sötaste bloggerskan*

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

hej sötsötaresötast!

hmm kom hit så bjuder jag på bubbelvatten =)

puss o kram!

Anonym sa...

Du är inte ensam, skulle väääldigt gärna vilja åka till NY jag med! London lockar också, och eftersom det är lite billigare med resan dit lär det bli London först:-)Fast inte lär det vara 30 grader där..:-(