söndag 1 april 2007

April, April

1a April! Dagen det är tillåtet att luras. Jag har inte lurat någon idag. Tycker det känns lite uppenbart. Men jag gillar aprilskämt, det är ganska roande. Helsingborgs dagblads skämt var inte så lyckat i år. Skåne och Sjaelland skulle tydligen bli ett eget litet land som skulle heta "Skålland". Skålland? Hade de bara ansträngt sig lite mer med namnet hade det varit lite troligare. men ganska kul i alla fall. Ett av de roligaste jag hört idag var Hammarby IFs skämt om att Hästens sängar ska sponsra dem och att de numera ska spela i det kända blå-vit rutiga "hästensmönstret" det var ganska skoj. Tro nu inte att jag på något vis sympatiserar med Hammarby IF för det, DET hade varit ett Aprilskämt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TACK FÖR EN TREVLIG KVÄLL!!!! LÄNGE SEDAN JAG SKRATTAT SÅ MYCKET!!!!! NI ÄR ALLT BRA ROLIGA!!!!

Anonym sa...

jag har ett paypalkonto där jag betalt de flesta ebayköp med..det är kopplat till ditt vanliga konto och pengar dras direkt på ett smidigt sätt...
Om säljaren inte accepterar paypal har jag fört över pengar på "vanligt " sätt från konto till konto.