söndag 11 mars 2007

Vårkänslor

Nu är det äntligen vår! Var ute på en skön, lite försiktig promenad bort till Ica idag. Vågar inte gå så mycket eftersom min förkylning fortfarande sitter i, men jag sov i alla fall fösta natten utan hostmedicin inatt. Skönt! Min promenad var i alla fall skön. Jag kunde bara inte sitta inne. När jag gick där i solens sken så kom jag att tänka på att jag nog måste ha en aprikosfärgad kofta nu i vårtider. Har hittat en fin på Ellos men den är lite väl tjock. Jag hade velat ha något tunnare, men i samma färg. Tycker inte om att beställa på postorder heller. Jag vill kunna prova innan. Hoppas det är lika fint väder imorgon så ska jag ge mig ut på stan och leta. jag är ledig på måndagar så det ska bli mysigt. Hoppas på sol så jag blir vårklädesinspirerad!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh va fin, preciiis sån färg som jag är ute efter på mina vårplagg... inte för att jag har några pengar kvar(shoppat lite för mycket som vanligt):-)