tisdag 13 mars 2007

En ny liten kompis

Ibland händer det, man hittar något som bara är helt perfekt. detta hände mig idag. Jag är en liten sucker för melon och mango. Allt som heter melon eller mango måste jag ha. Te, läppglans, tvålar, allt som innehåller melon eller mango. Igår köpte jag två nya Festis smaker. En Festis Free som hette "Watermelon - Passionfruit" och en "Bloodorange - Mango" och därav fann jag min nya vän. Jag drack min Watermelon, passonfruit igår och tyvärr smakade den varken melon eller passion. Den smakade typ gamla tuggummi eller ny plastförpackning. Men idag kom jag hem från jobb, törstig och trött. Öppnar min iskalla Bloodorange - Mango Festis och smakar. UNDERBART! Det var det godaste jag varit med om. Innan hade jag Life Mango Apelsin som favorit men den får nog ta och lämna sin första plats. Nya Festis flyttar in på en ständig plats i min kyl! Je suis un Festis!

Inga kommentarer: