lördag 24 mars 2007

Vad trött jag blir

Jag blir så trött på att alla tävlingar i TV nuförtiden ska vara popularitetstävlingar. Kvällens Let's Dance semifinal blev ett fiasko. Det enda paret som dansade riktiga steg och riktig dans utan trams och som dessutom fick högst poäng, ÅKTE UT? Hur kan detta komma sig? Jo för tävlingen behövde inte heta "Let's Dance" utan något i stil med "Let's trams", eller "Let's ragga röster".
Så nästa vecka gör, jag tramsar mig vidare in i finalen Tobbe och Vi är så gulliga och ska gifta oss och därför får vi massa röster paret upp i final. Undrar just om otaktdans eller fördrivatiden med massa fjanteri paret ska vinna. Ett som är säkert är att jag inte ska titta för detta är inte längre en danstävling. dett är någon sort populäritetsröstning. Jag har inget emot varken Tobbe trollkarl eller Martin Lindberg men jag (och juryn) anser att Daniel Da Silva och Erica Johansson var de bästa dansarna. Martin och Tobbe är också duktiga men de är inte på samma nivå.
Om någon tvivlar på min populäritetsteori så säger jag bara: LASSE BRANDEBY!
Bilden kommer från HD

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nu jävlar är det ord och inga visor...

Anonym sa...

haha ja, eller så är du i ett så pass allvarligt shopaholicstadie att du lever i förnekelse;-D

Anonym sa...

mycket bra inlägg!
hoppas du haft en bra dag!
kramar i mängder!